Головна

Євроклуб – форма організації молоді, що сприяє творчій реалізації її членів, залученню молоді до участі в європейських ініціативах, інформуванню з питань європейської інтеграції, громадянській освіті та громадській діяльності молоді. Євроклуби можуть реєструватись як громадські молодіжні організації, або існувати при навчальних закладах, громадських організаціях, підприємствах.

Метою створення Євроклубу є проведення діяльності, спрямованої на пропагування європейських цінностей; інформування про європейську/євроатлантичну інтеграцію; сприяння активізації пізнавальних, творчих та організаторських здібностей дітей та молоді задля розповсюдження серед широкої громадськості спільних європейських цінностей; поглиблення знань про Європейський Союз, європейську цивілізацію; запровадження європейських стандартів суспільного життя; обмін досвідом та співпрацю на міжнародному, загальноукраїнському, регіональному і локальному рівнях задля реалізації європейського вибору України.

Основними завданнями Євроклубу є:
-         інформування та підвищення рівня обізнаності дітей та молоді з питань європейської та євроатлантичної інтеграції;
-         сприяння розумінню європейської взаємозалежності та потреб міжнародної співпраці шляхом розширення культурних, наукових  та інших зв’язків між Україною і країнами Європейського Союзу;
-         формування європейської свідомості та почуття європейської єдності через поширення знань про Європу, популяризація європейських цінностей серед дітей та молоді;
-         пропагування загальноєвропейських демократичних цінностей, розуміння європейського плюралізму та засад демократії;
-         ознайомлення з життям людей в інших країнах, їх культурою та мовою, обмін досвідом;
-         проведення волонтерських та освітніх заходів у місті і регіоні, розширення доступу дітей та молоді до вивчення іноземних мов, молодіжні обміни, інші види діяльності, спрямованої на підвищення інтелектуального рівня дітей та молоді;
-         налагодження контактів з іншими євро клубами в Україні та за кордоном;
-         створення європейського простору співпраці у розвитку молодіжної політики, заснованої на неформальному навчанні.

Форми діяльності Євро клубу є:
-         проведення інтерактивних заходів на європейську тематику;
-         інформування місцевої спільноти (газети, листівки, бюлетені, присвячені європейській тематиці);
-         пропагування досягнень Клубу, відкриття власної Інтернет-сторінки;
-         співпраця із засобами масової інформації, органами місцевого самоврядування, державними та громадськими установами, спонсорами;
-         лекції, конкурси, конференції, семінари та просвітницькі заходи з європейської та євроатлантичної інтеграції;
-         встановлення зв’язків з європейськими партнерами (обмін інформацією, досвідом, організація поїздок та зустрічей);
-         організація та розвиток наукового та культурного співробітництва, інформаційної співпраці між загальноосвітніми та позашкільними навчальними закладами.

«Створення Євроклубу»

Мета: створити Євроклуб; розширити знання дітей про Європу та Євросоюз; заохотити до творчості.
Матеріал: ватмани, маркери, кольорові олівці.
Хід:
1.     Привітання.
Для чого нам Євроклуб? Подумати та записати на окремому аркуші відповідь, прикріпити на плакат. Відповідає кожен.
Що ми знаємо про Європу та Євросоюз? Шляхом опитування «мозкова буря» записати відповіді на плакаті.
Зачитати відповіді дітей. Зробити висновок, наскільки вони володіють інформацією про Європу та про Євросоюз.
2.     Ознайомлення з новим матеріалом.
Ознайомити дітей з наступною інформацією, яка записана на іншому плакаті:
Гімн Євросоюзу                «Ода Радості» Людвіга Ван Бетховена.
Прапор                                на синьому фоні 12 зірочок жовтого кольору.
Країни-учасники               27 країн.
Країни-кандидати             Македонія, Терція, Хорватія.
Девіз                                   United in Diversity!  Єдність у розмаїтті!
Грошова одиниця             євро.
День Європи відмічаємо  9 травня.
Розповісти про мету та державні утворення ЄС.

Мета ЄС
Створення економічного союзу (спільна зовнішня економічна політика, спільний ринок послуг, матеріальних благ, капіталу і праці), монетарного і політичного (спільна зовнішня політика) союзу, а також впровадження спільного громадянства.

The European Parliament Європейський Парламент
-         одна з п’яти інституцій Європейського Союзу, асамблея представників його майже 500-мільйонного населення. Починаючи з 1979 року Європейський парламент обирають прямим загальним голосуванням; місця в ньому (626 до останнього розширення і 732 після) розподілені між країнами-членами відповідно до чисельності населення.

The European Commission Європейська Комісія
унікальна конституція ЄС, що не має аналогів у національних системах урядування. Європейську комісію часто представляють як виконавчий орган ЄС, хоч насправді вона має обмежені повноваження та можливості втілювати політику ЄС. Точніше роль Комісії відбиває неформальна назва «двигун європейської інтеграції». І не лише тому, що в рамках повноважень першого стовпа вона має майже виняткове право на законодавчу ініціативу, але також і через її історію, склад, культуру, й радше європейський, ніж національний світогляд. Крім того, Комісія наглядає за тим, щоб не порушувались угоди, і традиційно захищає інтереси малих держав-членів.
Хто є президентом Європейської Комісії до 2009 року? Містер Баррозо (Португалія).

The Council of the European Union Рада ЄС (міністри певного відомства).
Інституція Європейського Союзу, (Рада або Рада міністрів) головний орган ухвалення рішень у Європейському Союзі. До її складу входять по одному міністрові від кожної країни Союзу. Залежно від порядку денного, збираються міністри закордонних справ (Рада з загальних справ та зовнішніх відносин), економіки й фінансів, сільського господарства тощо-загалом 9 конфігурацій Ради. Кількість засідань протягом року залежить від масштабів та інтенсивності законодавчого процесу в ЄС і політичних рушіїв того чи іншого особливого питання. Деякі конфігурації ради збираються раз на місяць; інші – раз на півроку. Попри те, що склад Ради міністрів змінюється, це єдина інституція.

3.     Висновки.
Використовуючи відповіді дітей, які розміщені на плакаті та доповнюючи їх, підсумувати для чого нам Єроклуб.
4.     Рольова гра «Створення Євроклубу»
Поділити на групи з 5-6 чоловік. Запропонувати кожному витягнути з мішечка цукерку, а потім об’єднати дітей у групи по назві цукерок. Цукерок повинно бути відповідно кількості дітей та груп. Кожній групі дати ватман та кольорові олівці або фломастери.

Рольова гра «Створення Євроклубу». А тепер уявіть, що Ви прийшли до друзів або знайомих і Ваше завдання організувати Євроклуб, застосуйте набуті знання та навички. Ви направляєте роботу дітей, але не втручаєтесь у творчій процес. Рекомендуєте запропонувати назву та девіз Євроклубу.
Кожна група представляє свій проект. Обрати назву та девіз для Вашого Євроклубу з тих, що були запропоновані.
5.     Домашнє завдання.
Подумати, над якими проектами хотіли б працювати.

Немає коментарів:

Дописати коментар